VÄLKOMMEN TILL VÅRAN VARDAG

måndag 26 mars 2012

Grillpremiär

Den senaste veckan har vi jobbat sent skift så har inte haft tid och ork att blogga...

För en vecka sen (förra söndagen) så va jag på Tupperware "party" i Ljungby kan man säga.. de va ju egentligen 2st tupperware konsulter själva som anordnat det för att visa upp vår/sommar sortimentet och nyheter 2012.
Det behövdes lite nya grejer här hemma så beställde några saker... funderar också på att själv ha ett tupperware party senare i år.. kanske till hösten el nått... om någon skulle vara intresserad??
Jag kommer med all säkerhet att behöva beställa fler saker... så om inte jag har de så hoppas jag någon annan kommer att ha :)

Vår/Sommar katalog 2012 Tupperware

Mina saker jag har beställt kommer i april :) Längtar!


















I lördags kväll va vi ute hos Therese & Jesper för att grilla.. årspremiär :) med lite trevligt folk!
Andreas fick köra, men jag tog mig allt några glas ;)
Spelade TP... gick inte lika bra :P haha.. men en riktigt trevlig kväll var de!



Nähä dags att gå och lägga sig... upp tidigt och jobba. Kommer bli segt!
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar